MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

الهی دلی ده در آن دل تو باشی

 

 

الهی دلی ده در آن دل تو باشی                 براهی بدارم که منزل تو باشی

بدریای فکرت فرو برده ام سر                  الهی چنان کن که ساحل تو باشی  

***

همیشه تویه ارتفاعی ازجو            دیگه ابری وجود ندارد

اگه یه روز آسمون دلت ابری بود     بدون که به اندازه ی کافی اوج نگرفتی

***

لذتی که در فراق است در وصا ل نیست

چون در فراق شوق وصا ل هست و در

وصال بیم فراق

***

برای دوستی کسی را انتخاب کن که قلب بزرگی داشته باشد

تا مجبور نشوی برای وارد شدن به قلبش خودت را کوچک کنی

***

سخن همچو برگ درخت است

هر کجا که برگ درختان انبوه است میوه کمتری خواهی یافت. (گاندی)

***

هیچکس به دلش یاد نداده که نشکنه

ولی من به دلم یاد دادم که وقتی شکست لبه تیزش دست اونی که اونو شکسته نبرد.

***

زندگی .....

زندگی خالی است آن را پر کن
        زندگی یک مشکل است با آن روبرو شو
                زندگی یک معادله است موازنه کن
                        زندگی یک معما است آن را حل کن
زندگی یک تجربه است آن را مرور کن
       زندگی یک مبارزه است قبول کن
               زندگی یک کشتی است با آن دریا نوردی کن
                        زندگی یک سوال است آن را جواب بده
زندگی یک موفقیت است لذت ببر.
        زندگی یک بازی است برنده و پیروز شو
                 زندگی یک هدیه است آن را دریافت کن
                         زندگی دعا است آن را مرتب بخوان
زندگی درد است آن را تحمل کن
          زندگی یک دوربین است سعی کن با صورت خندان و شاد با آن روبرو بشی

من و تو

تنها یک نقطه

تنها یک نقطه مانده بود ... تنها سر خط یک نقطه روی دل ... تنها نقطه ی نور در آسمان نقطه ، آخ نقطه که چه قدر دوست داشت حرف باشد

همیشه می پرسید چرا تمام کننده ی حرف هاست و آغاز کننده نیست و اینکه جرم های حرف های دل شکسته...حرف های دروغ خداحافظی های

نا خواسته...سلام های ناشی از هیجان تمامش به گردن او بود چرا حرف ها ، در خیال خود نقطه را به گونه ای دیگر می پندارند ؟!! به خودم

گفتم : « شاید انسان یک نقطه باشد » و در خیال آینه ای به خود گفتم : آیا تو یک انسانی ؟!!

 

قدرت اشک

اشک من غلتید از چشمانم جاری شد و بر خاک لغزید ...

زمین آن را بلعید و در جان گلی دمید ....

گل به زندگی سلام کرد و سلام گل به خداوند رسید خداوند باران مهرش را بر سر من بارید و باران مرا خیس کرد تا بگوید اشک تو چقدر

قدرت دارد و قدرت تو در مقابل قدرت خداوند ناچیز است.......

طرح چشمان قشنگت در اتاقم نقش بسته

        

       شعر میگویم به یادت در قفس غمگین و خسته

 

                من چه تنها و غریبم بی تو در دنیای هستی

 

                        ساحلم شو غرق گشتم بی تو در دریای مستی

 

تو یه لحظه مثل من تنها نبودی

تو یه لحظه مثل من تنها نبودی
پرسه گرد مست کوچه ها نبودی
یه دفعه ام نشد که گوش بدی به حرفام
واسه درد دل من دوا نبودی
با چشام هزار دفعه مرگمو دیدم
همیشه رفتم و هیچ وقت نرسیدم
تا بمونم با تو از همه بریدم
تو رو اما دورتر از همیشه دیدم
اون که بی صدا باهات حرف می زنه
لحظه لحظه زیر پاهات می شکنه
اون منم که از همه عاشق ترم
از تو دورم و باهات همسفرم
همسفرم
همسفرم . . .


غصه نخور مسافر اینجا ما هم غریبیم
از دیدن نور ماه یه عمره بی نصیبیم
فرقی نداره بی تو بهارمون با پاییز
نمی بینی که شعرام همه شدن غم انگیز
غصه نخور مسافر اونجا هوا که بد نیست
اینجا ولی آسمون اشک ریختن هم بلد نیست
غصه نخور مسافر فدای قلب تنگت
فدای قلب نازت اون چشمای قشنگت
غصه نخور مسافر تلخه هوای دوری
من که اینو می دونم که تو چقدر صبوری
غصه نخور مسافر بازم میای به زودی
ما رو ببین چه کردیم از وقتی تو نبودی
غصه نخور مسافر غصه اثر نداره
از دل تو میدونم هیچکی خبر نداره
غصه نخور مسافر همیشه که اینجوری نیست
همیشه که عزیزم راهت به این دوری نیست
غصه نخور مسافر تولد دوباره
غصه نخور مسافر غصه نخور ستاره
غصه نخور مگه تو کنار دریا نیستی
من چشم به راهت می مونم ببین تو تنها نیستی
غصه نخور مسافر غصه کار گلها نیست
سفر یه امتحانه به جون تو بلا نیست
غصه نخور مسافر تو خود آسمونی
در آرزوی روزی که بیای و بمونی
تقدیم به…؟؟؟