MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

MLOVEA سایتی برای عاشقان ایران زمین

دارای شعر .نامه. مطلب.جوک . گالری عکس .لینگستان سایت های ایرانی .مقاله .مطالب پند آموز

تقدیم به آیناز

 

دوستت دارم

اشک عشق

 

وقتی تو رو از دست دادم، اشکی نریختم!

چون تموم اشکهام رو برای بدست آوردنت ریخته بودم.

 کاش دستانم به عظمت قلمی بود که روزها و شبها را در دست تو می آرمید

 و جوهرش را نثار پاکی عقایدت و زیبایی دیدگانت میکرد .

کاش قلبم به بزرگی ورقی بود که قلم نازنینت در آن میغلتید

و با تمام وجود معجزه های آن را حس میکردم

کاش چشمانم یک بار فقط یک بار ارزش فرش شدن

زیر پایت را داشت تا شاید قدم روی آن بگذاری و این آشوب را در دلم بنا کنی

 که من هم توانستم جبران کنم ؟؟؟؟؟؟

عشق یعنی....

 

Heart to Heart

عشق یعنی لایق مریم شدن ... عشق یعنی با خدا هم دم شدن ...

عشق یعنی جام لبریز از شراب ... عشق یعنی تشنگی یعنی سراب ...

عشق یعنی خواستن و له له زدن ... عشق یعنی سوختن و پر پر زدن ...

 عشق یعنی سال های عمر سخت ... عشق یعنی زهر شیرین ، بخت تلخ ...

 عشق یعنی با " خدا یا " ساختن ... عشق یعنی چون همیشه باختن ...

عشق یعنی حسرت شب های گرم ... عشق یعنی یاد یک رویای نرم ...

 عشق یعنی یک بیابان خاطره ... عشق یعنی چهار دیوار بدون پنجره ...

عشق یعنی گفتنی با گوش کر ... عشق یعنی دیدنی با چشم کور ...

 

 

 


نگاه عشق

یه روزی یه روزگاری حرف بین ما نگاه بود عشق رو نقاشی میکردیم

 نقش ما خورشید و ماه بود بعد از اون واژه نوشتیم جملمون ۳ سالش این بود

 مثله دریا آبی بودیم معنی زندگی این بود از تو باید می گذشتم

 ولی افسوس نتونستم تو عروسک بودی

 و من آخره قصه دونستم تو وجود خالی تو جز غرور هیچی ندیدم

کاش میشد بین حقیقت بیش از این را میرسیدم سوختم و سوختم و سوختم

 هرچی داشتم به پات باختم کاش تورو از روز اول مثل امروز میشناختم

 آخه عشق یعنی شکستن عاشقانه سر سپردن دل سپردن به سرابی در سکوت پیشگامم

تنهائی

 

فاصله هامو حتی اشک تو چشام فایده ای نداره

بی کسی هامو غربت توی صدامو هیچکسی باور نداره

تنهاییه من دیگه پایونی نداره ویرونه ی دل سر و سامونی نداره باید بمونم

تا همیشه تک و تنها همیشه این دل میشه بازیچه ی غم ها


 

((دل نشسته در غروب ماتم تو عاشقی مرده دیگه تو عالم تو


تو بمون با اون دل نامهربونت من میرم با کوله باری از غم تو ))